Om oss

Året er 2009 og en drøm går i oppfyllelse. Fru Lykke og jentene åpner dørene på Roseby Kjøpesenter den 1.oktober. Snille venner, hjelpsom familie, en gammel sofa, litt kaffe, hyller og heng, ROSA, klær, gaver, deilige dufter, KOS, såper og lys, god te, LYKKE I LIVET, en liten spire..... Nå har vi hatt åpent i over 1 år. Mye har vi lært, og ting er i stadig forandring. Vi står foran en spennende vår. Vareutvalget skal utvikles. Ny norsk design og nye merker. Idêer skal gjennomføres :-)

torsdag 30. september 2010

Nå er det bursdagsfest :-)

Endelig starter vårt 1 års jubileum!! Jeg er kjempestresset med å få alt på plass, og i kveld har vi (jeg og Kristina) pyntet med ballonger i butikken. Nå må jeg få ordnet med plakater og diverse, før jeg tar kvelden. Typisk meg å utsette alt til siste liten, sånn at jeg nesten får hjertefeil på grunn av alt stresset. Gleder meg til å legge hodet på puta i kveld/natt :-)





Blir bare ei kort oppdatering på bloggen i dag. ENDELIG har vi fått inn serviset fra PIP. Himmel og hav så fint det var!! Det er bare helt fantastisk lekkert, og passer perfekt i butikken. Var utrolig fint sammen med den blå tapeten med fugler på, som vi akkurat har fått opp. Vi har hatt kjempestor respons på det, og jeg ser at det er ting vi må supplere på allerede nå. Men ingenting er vel kjekkere enn det :-)


Vi har også fått inn de søte rosa muffinsformene, som vi selger til inntekt for Rosa Sløyfe Aksjonen. Her har dere mulighet til å støtte ei veldig god sak!

Jeg skulle ta med meg kameraet ned i kveld, og ta litt bilder. Selvfølgelig så styrtet jeg ut av døra uten noe kamera, så bildene får vente :-)

I forbindelse med jubileumet vårt så har vi masse gode tilbud i butikken. Du finner flotte topper og tunicaer til kun kr. 99,-. Skjorter og basictopper til kr. 49,-. Og et utvalg høstvarer til - 50 %.

Hver dag under jubileumet, som varer ut neste uke, skal vi ha et ekstratilbud. I morgen, torsdag 30.september, er dagens tilbud denne kjempetøffe strikka vesten fra Vila. Nå får du den til kr 249,-. Disse tilbudene varer kun 1 dag, så følg med følg med!!





Kommer du innom og handler hos oss disse dagene er du også med i trekningen av varer fra Vila, verdi kr 1000,-. Jeans fra Pulz, verdi kr 700,- og ei lekker treramme.

Vi vil også gi dere blogg lesere mulighet til å vinne flotte premier i forbindelse med jubileumet!!! Du trenger kun å legge inn en kommentar her på bloggen. Fortell oss hvilket merke vi har, som du liker best. Legg gjerne til litt ris eller ros. Det blir vi glade for :-) Premiene blir trukket i begynnelsen av uke 41, og det er......trommevirvel: Varer fra Object, verdi kr 1000,-. Jeans fra Pulz, verdi kr 700,-. Og ei lekker treramme fra La Finesse. Du har altså 3 sjanser til å vinne, uten å bruke så alt for mye energi :-) Husk å skrive et navn/kallenavn på innlegget ditt, selv om du vil være anonym, sånn at vi har mulighet for å finne ut hvem de heldige vinnerene er.

Vi har også veldig lyst på flere følgere på bloggen vår. Derfor trekker vi ut en vinner blant våre følgere, som får et gavekort på kr 500,-. Om du ikke bor her i området, sender vi deg gjerne klær for denne summen :-)

Hver dag legger vi ut dagens ekstratilbud på tilhengersiden vår på Facebook. Er du ikke allerede tilhenger, så kan det kanskje lønne seg å bli det nå!! Gå inn på denne linken, og trykk liker øverst på siden  http://www.facebook.com/#!/pages/Molde-Norway/Fru-Lykke-og-jentene/272095656455?ref=ts

Uff, natta nærmer seg alt for fort.....så dette her ble fort og gale :-) Masse jobb igjen enda!!

Klem fra Lykke Line

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med jubeleumet!:)
    Du har en flott butikk, med så utrolig mye fint!Og så hyggelig betjening!Og den pip servise er bare hely nydelig!:)
    Du har veldig mange fine merker, men jeg må nok si at pip er min favoritt....:)
    Lykke til videre med butikken!:)
    Jeg legger en link inne på siden vår til bloggen din, så kanskje du får flere følgere?:)Vi er allerede følger så klart:)!

    SvarSlett
  2. Gratulere så utrolig masse med jubeleumet, kjempeflott butikk og veldig hyggelig betjening:) stå på videre og lykke til:)

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Gratulerer med jubileet..
    Jeg har laget et innlegg om bloggen din... med oppfording om å titte innom.. Har lagt meg til som følger.. Ps: har en givaway på gang på bloggen min..
    Ha en strålende dag/ kveld ;)
    KLem Siv Janne

    SvarSlett
  4. Hei..har akkurat oppdaget bloggen deres og lagt meg til som følger. Kjempekoselig butikk, gleder meg til Spicy Vanilla kommer. Kommer innom for å feire 1 Årsdagen..hipp hurra...
    Hilsen Kirsti

    SvarSlett
  5. Heisan ... snubla inn i bloggen deres --- og du kor koselig blogg ;)

    liker alt som er av konkuranse og hiver meg på, men ikkje lett å velge ka som er finest --- lika det meste eg
    smil fra monika

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse med 1 årsjubileum!! Gleder meg til å stikke innom butikken igjen....alt for lenge siden sist...blir forhåpentligvis iløpet av neste uke:))

    Klem fra Maj Liz:))

    SvarSlett