Om oss

Året er 2009 og en drøm går i oppfyllelse. Fru Lykke og jentene åpner dørene på Roseby Kjøpesenter den 1.oktober. Snille venner, hjelpsom familie, en gammel sofa, litt kaffe, hyller og heng, ROSA, klær, gaver, deilige dufter, KOS, såper og lys, god te, LYKKE I LIVET, en liten spire..... Nå har vi hatt åpent i over 1 år. Mye har vi lært, og ting er i stadig forandring. Vi står foran en spennende vår. Vareutvalget skal utvikles. Ny norsk design og nye merker. Idêer skal gjennomføres :-)

torsdag 2. september 2010

Tilbake på jobb

Da var min "første" arbeidsdag unnagjort. Og så gøy som det var da :-) Det var mange hyggelige kunder innom, og det er tydelig at folk er gira på høstvarer nå. Ser ut som at sol og litt småkaldt vær får shoppehumøret fram. Selv er jeg veldig glad i sommeren, og i tynne lette klær. Likevel har jeg lyst på alt som kommer inn nå, greier liksom ikke å begrense meg heller.  Alt er jo så fint, og det er utrolig deilig med nye farger i butikken igjen. Vi jenter er rare sånn.....når en ny sesong begynner, så er vi plutselig kjempelei av de varene vi elsket for bare 2 måneder siden. Da bare MÅ vi kjøpe oss noe nytt!! Og så blir vi jo i så godt humør av å fylle opp klesskapene våre enda mer (om mulig). En dårlig dag blir raskt bedre bare vi får shoppet litt. Mulig vi er vanskelige på en del områder, men vi er ganske enkle sjeler når det kommer til akkurat dette.
Det var hvert fall veldig kjekt å være på jobb igjen. Merker at jeg elsker å være i butikken, og jeg koser meg sammen med kundene.  Absolutt det rette yrket for meg dette her ja. Da får jeg jo skravlet  litt med folk også :-)

Lillesnuppen sov fortsatt da jeg dro på jobb i dag. Rart å se han ligge der å kose seg, og så bare stikke av og overlate han til bestemora. Derfor gledet jeg meg masse til å komme hjem til han igjen. Jeg sparket av meg skoene i gangen, og skynte meg inn på stua. Der låg han, søtingen, og koste seg på gulvet. Av en eller annen merkelig grunn hadde jeg forestillt meg at han skulle føle den samme gjensynsgleden som meg. Men han bare tittet på meg, kom med et skeivt lite smil, og fortsatte å leke med trefiguren som hang ned fra stativet over han. Tror ikke engang han hadde tenkt over at jeg hadde vært borte. Må si jeg ser litt fram til han blir så gammel at han faktisk savner meg, og at han viser det!

I dag fikk jeg avklart at vi får inn noen av de varene vi har bestillt fra Spicy Vanilla, før jul. De kommer i slutten av november. Gleder oss til det!! Skal bli spennende å se hvordan merket blir tatt i mot. Har bestillt noen søte tunicaer, tights med bilde av en engel på, en veldig fin blondetopp med lang arm og en underkjole med blonder nede. Alt passer sammen, sånn at man kan sette sammen et kjempefint antrekk. Hun som designer Spicy Vanilla heter Mette Christine Winther, og er norsk.

Hun er veldig glad i engler, og disse pryder derfor mange av plaggene hennes. Kjempesøte!!! Hangtagen (prislappen) på plaggene har også bilde av en nydelig engel. Og det følger med en søt, liten englecharm du kan bruke til det du vil.










I dag hadde jeg flere kunder som kom innom for å kjøpe varer jeg har vist her på bloggen. Dette er jo den beste tilbakemeldingen vi kan få, og jeg ble veldig veldig glad. Ikke mer som skal til for å glede meg :-) Jeg solgte også mange av de kjempefine klokkene  våre. Vi har mange forskjellige typer, så det skulle være noe for en hver smak. Og så er de jo så rimelige også!

That's all for today folks!

Håper dere stikker innom oss igjen, enten på butikken eller her på bloggen.

Klem fra Lykke Line

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar