Om oss

Året er 2009 og en drøm går i oppfyllelse. Fru Lykke og jentene åpner dørene på Roseby Kjøpesenter den 1.oktober. Snille venner, hjelpsom familie, en gammel sofa, litt kaffe, hyller og heng, ROSA, klær, gaver, deilige dufter, KOS, såper og lys, god te, LYKKE I LIVET, en liten spire..... Nå har vi hatt åpent i over 1 år. Mye har vi lært, og ting er i stadig forandring. Vi står foran en spennende vår. Vareutvalget skal utvikles. Ny norsk design og nye merker. Idêer skal gjennomføres :-)

søndag 12. september 2010

Tapeten har kommet :-)

Yohooo....Tapeten som jeg bestillte fra PIP, har kommet :-) Nå spørst det bare når jeg får min bedre halvdel til nok en gang å bruke noen kvelder nede på butikken. Lurer på når og hvordan jeg skal få tilbakebetalt alle de timene han har brukt der nede. Jeg som ikke en gang greier å ha ferdig middag når han kommer hjem fra jobb. Dårlig husmor heter det vel!! Men så har de husmorgreiene aldri helt vært noe for meg. Hmmm....egentlig mye som ikke er noe for meg. Stort sett alt som har med matlaging, rydding og vasking å gjør. Ikke akkurat gjort et varp på den fronten han nei. Men så har jeg jo mange andre gode kvaliteter da :-) Gleder meg hvert fall sykt mye til tapeten kommer opp!! Tror det blir kjempefint....er faktisk helt overbevist om at det blir det!!


Henger litt etter med malinga av sjenken. Begynte så bra, men nå har jeg ikke fått gjort noe på lenge. Hadde planlagt å male litt i går, men så ble det en tur på jobb i steden. Og det var jo egentlig helt greit!! Må si at det er ganske så mye mer givende å jobbe, enn å male. Og så var det ekstra gøy å være butikkansatt på Roseby i går. Vi arrangerte fotballens dag, så det var mange aktiviteter og masse folk på senteret. Er veldig kjekt når så mange hyggelige kunder kommer innom butikken. Folk er alltid ekstra blide og glade på lørdagene!! Tror vi hadde et rekord stort salg av buksetightsen og tubeskjerfet fra Pieces, og EOS lipsylen! 

Kjenner jeg begynner å bli litt stresset i forhold til malinga, spesielt hvis vi får inn PIP porselenet denne uka. Har 4 bord og et skap som skal monteres opp også. Puhhh....det skal bli ei hektisk uke for min kjære. Hihi. Nei, jeg må vel prøve å få gjort litt selv :-) Får se om vi bli ferdige med alt denne uka, men tviler vel litt. Lillesnuppen må jo få litt oppmerksomhet han også. Han har forresten begynt å spise litt grøt. Gir han veldig lite, og de første dagene tviler jeg på om han i det hele tatt fikk noe ned i magen. I dag var han litt ivrigere, og jeg tror han fikk mer dreisen på den svelginga. Han viste tydelig at han var gira på mer, men tror ikke magen er helt klar for de store mengdene enda.

Hadde også små planer om å få gjort unna litt sammenskruing av bord i dag, men det ble det heller ikke noe av. Merker at jeg egentlig er veldig flink til å planlegge ting, men ikke like flink til å gjennomføre planene :-) Ble en dag med mye familiekos i steden, og det er jo egentlig en perfekt måte å tilbringe en søndag på.
I morgen er jeg klar for seinvakt på jobb igjen. Kjenner at jeg gleder meg til det. Ikke noe er vel bedre enn å glede seg til å gå på jobb!!


Håper dere som har mulighet stikker innom butikken, og hilser på oss, i løpet av uken. Butikken er full av høstens nyheter nå!! Regner med at denne kjolen fra Vila kommer inn på mandagen eller tirsdagen. VERY NICE!

Fikk også mail om at retro radioene fra Roberts Radio ble sendt på fredagen, så da skal de også være rett rundt hjørnet!


"Ta vare på livet, det kommer ikke i reprise"


Klem fra Lykke Line

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar