Om oss

Året er 2009 og en drøm går i oppfyllelse. Fru Lykke og jentene åpner dørene på Roseby Kjøpesenter den 1.oktober. Snille venner, hjelpsom familie, en gammel sofa, litt kaffe, hyller og heng, ROSA, klær, gaver, deilige dufter, KOS, såper og lys, god te, LYKKE I LIVET, en liten spire..... Nå har vi hatt åpent i over 1 år. Mye har vi lært, og ting er i stadig forandring. Vi står foran en spennende vår. Vareutvalget skal utvikles. Ny norsk design og nye merker. Idêer skal gjennomføres :-)

søndag 10. oktober 2010

Tilbake til "hverdagen"


Da var 1 års feiringa vår over. Vi liker å ha litt action og aktiviteter rundt oss, så det har vært noen artige dager på jobb :-) Jeg var så heldig å få jobbe lørdagen også. Storkosa meg!!! Gjør jo alltid det når jeg er på jobb, men det er jo ekstra gøy når vi også kan skilte med knall omsetning!

Har blitt lite blogging på meg i det siste, men denne siste uken har stort sett gått i ett. Selv om jeg er hjemmeværende mor det meste av tiden, og småkjeder meg om dagene, så går ukene superfort!! Rekker nesten ikke å tenke på alt jeg egentlig skulle ha gjort i løpet av ei uke, før helgen nok en gang har gjort sitt inntog. Jeg har fortsatt noen rosa prøveromsgardiner liggende, som skal syes om. Pluss en hel haug med papirarbeid som skulle vært gjort. I tillegg til alle idêene som surrer rundt i hodet mitt, noen sikkert bedre enn andre :-) Skjønner ikke hvorfor jeg hele tiden må ha nye idêer og prosjekter i hodet. Er vel ikke frisk uten at jeg har masse å tenke på. Har fått realisert en god del av idêene mine, men håper at noen av de andre som svirrer rundt der opp også kan bli fullført en gang! Har også flere småting som skulle vært ordnet nede på butikken. Tror jeg må ta et skikkelig nakketak på meg selv, sånn at jeg får unna noen av arbeidsoppgavene.
Kunne sikkert med fordel vært gjort litt i hjemmet også.....

Selvfølgelig har vi fått inn noen nye høstvarer de siste dagene. Denne kjempetøffe bomullstightsen fra Vila kom inn i svart og mørk grå, og den deilige silkeskjorten fra Object kom i grønn og offwhite.













I tillegg har vi blant anna fått inn en kjempefin tunica fra Pulz i mørk blå og i svart. Passer godt både til strømpebukse, tights eller ei smal jeans. Den har en "blonde" nederst og på armene, så den kan også være fin å bruke som underkjole hvis du har en enkel vid kjole eller tunica du vil stæsje opp litt. Mørkeblå er forresten en av de hotte fargene nå til høsten. Hadde gledet meg til å friste dere med den fineste lange genseren fra Soaked In Luxury. Den kom i mørk blå, og har enkle sølv paljetter på skuldrene. Men skal ikke friste dere for mye. Vi har kun 2 stk igjen av den, så den gikk unna gitt :-) Ikke rart akkurat!! Måtte selvfølgelig kjøpe meg den selv også. En midt i blinken genser til meg!

Midt oppi bursdagsfeiringa vår, så fikk vi også putta inn et innkjøp med Lena fra Soaked In Luxury. Alltid hyggelig når hun kommer på besøk. Vi er ganske heldige som har så kjekke og koselige selgere fra alle merkene vi fører. Vi gleder oss til hvert besøk og innkjøp. Denne gangen kjøpte vi inn til våren. Vi hadde store problemer med å plukke fra denne kolleksjonen, da det var så utrolig mye fint hun hadde med seg. En kolleksjon som passer perfekt inn i butikken hos oss. Gleder oss til disse varene kommer inn, og da er det plutselig vår igjen :-)
Har hørt noen rykter om at vårkolleksjonen fra Object også passer perfekt til oss, så denne våren blir bra dere!! Vi får snart besøk av Therese og Stine også, superjentene fra Vila og Object, så det blir spennende å se hva de har med!! Regner med at kolleksjonene deres lever opp til forventningene våre, som alltid!

Må fortelle at jeg er litt stolt mor. Lillesnuppen si første tann dukket plutselig opp i dag. Han har jo vært litt sutrete og utålmodig de siste ukene. I tillegg til all slaggingen og febrilske bitingen, så var det vel ikke noe tvil i at noe var på gang. Litt morsomt da jeg plutselig såg spor i eplebiten han hadde suttet på, og da jeg kjente etter så var det ei lita tann der inne. Rart at man faktisk blir stolt av sånne ting. Han har jo ikke akkurat gjort ei stor bragd, men likevel da.... :-)

I morgen håper vi at denne jeansen fra Vila kommer inn. Den er kjempegod i modellen, og ei av Vila sine best solgte jeans. Krysser fingrene for at denne skal passe perfekt til meg også. Skjøner det bare ikke, men jeg sliter virkelig med å finne meg bukser for tiden. Hmmm......kan det være at kroppen ikke er som den var for 1 år siden?? :-) Har liksom et prinsipp om at jeg  ikke skal gå opp i størrelser heller, men da får jeg vel bare gå bukseløs. Har vært litt flinkere til å gå turer i det siste da, og så har jeg kuttet ned på karbohydratene. Så da kan man jo bare håpe at det gir litt resultater.

Nå er det siste sjanse til å være med i trekningen av et gavekort på kr 500,-. Dette trekker vi ut blant våre følgere, så her er det bar å legge dere til. Ikke så mange som er med pr nå, så muligheten for å vinne er ganske stor :-) 
I tillegg kan dere legge inn en kommentar på bloggen vår, så er dere med i trekningen av varer verdi kr 1000,- fra Object, Jeans fra Pulz verdi kr 700,- og ei lekker treramme. Enklere blir det ikke!!

Klem fra Lykke Line

3 kommentarer:

  1. Har akkurat oppdaget bloggen din, artig å se nyheter som kommer inn. Masse lekkert i butikken din :))

    SvarSlett
  2. ... og; GRATULERER med 1-års dagen :)

    SvarSlett
  3. Jeg kommer innom en av dagene for å handle litt... Er så mye som frister, ikke bare klær ;)... Var innom Verket interiør som ligger på Bærums verk denne uka... Dere har fine priser på Pip i forhold til de... Derfor ble det ikke handling der på meg... Siv Janne :)

    SvarSlett