Om oss

Året er 2009 og en drøm går i oppfyllelse. Fru Lykke og jentene åpner dørene på Roseby Kjøpesenter den 1.oktober. Snille venner, hjelpsom familie, en gammel sofa, litt kaffe, hyller og heng, ROSA, klær, gaver, deilige dufter, KOS, såper og lys, god te, LYKKE I LIVET, en liten spire..... Nå har vi hatt åpent i over 1 år. Mye har vi lært, og ting er i stadig forandring. Vi står foran en spennende vår. Vareutvalget skal utvikles. Ny norsk design og nye merker. Idêer skal gjennomføres :-)

søndag 14. november 2010

Partyklær, varme klær, jakker, strikk og sånt :-)

Lovet dere et nytt blogginnlegg i dag, og det skal dere selvfølgelig få. I dag skal jeg blogge veldig lite om meg selv og mine, siden det ble så mye i går. Må bare få vise dere resultatet av julekort/takkekort bildene vi fikk tatt av lillesnuppen i dag.....selvfølgelig med "Marius sparkebuksa" jeg fortalte om i går, som fikk meg i bedre humør :-)






Lillesnuppen var kjempeflink, og i godt humør. Så det gikk kjapt å få tatt noen fine bilder. Nå er de bestillt, og jeg gleder meg til de kommer. Det er alltid veldig kjekt å få julekort fra familie, venner og gamle venninner. Blir ekstra kjekt nå når vi kan sende tilbake. Har ikke akkurat vært like attraktivt å ordne julekort tildligere....tror ikke alle hadde vært så superglad av å få julekort av meg og samboeren, selv om det av og til har fristet litt :-)

                                                                                                                                                           
Julehandelen har så smått begynt i butikken. Det har ikke tatt helt av enda, men vi merker at flere og flere nå er på utkikk etter årets juleantrekk. Noen har også kommet godt i gang med julegaveshoppingen.....Skulle på en måte ønske det var meg. Hadde jeg vært lik min mor, så hadde julegavene vært i boks i oktober. Personlig så synest jeg det er litt kos å stresse etter julegaver i desember, selv om det nok hadde vært godt å være ferdig tidlig et år også.
Toppen med ugle på fra Soaked In Luxury fikk vi inn kun 8 stk av i svart, og chiffongtunicaen fra Vila kom i beigebrun og svart. Begge disse kan være et flott alternativ å ha til for eksempel jeans, når man bare skal pynte seg litt.

Sist uke fikk vi selvfølgelig inn enda mer finklær, men også litt strikk og yttertøy. Egentlig veldig greit at det ikke bare er partyklær som kommer inn, i og med at det har blitt kaldt og vinter ute. Da trenger man noen varme og gode klær også! Ytterjakker som denne, er en av høstens største trender i år. Så da er det bare å hive seg på dere :-) Dette strikka skjerfet var kjempedeilig, og kom i denne fargen og svart. Det har selvfølgelig allerede fått plass i skjerfekurven hjemme hos meg!







Denne jakken fra Soaked In Luxury har vi hatt i butikken noen uker, men måtte bare vise den nå. Den er helt perfekt til julebordantrekket, og er veldig fin til både skjørt, bukse og kjole. Enkel og tidløs, så den kan absolutt brukes år etter år.

En gledelig nyhet er at en del av det vi har supplert på av PIP serviset, kommer inn i neste uke. Fortsatt er det noe som står i rest, men vi håper at det også er på veg om ikke så alt for lenge. Har også bestillt inn noen kjempefine duker og kjøkkenhånklær, som matcher serviset. Blir spennende å se hvordan disse blir mottatt. Jeg skal hvert fall kjøpe meg en duk selv :-)

Ha ei kjempefin uke alle sammen! Håper vi sees i butikken :-)

Klem fra Lykke Line

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar