Om oss

Året er 2009 og en drøm går i oppfyllelse. Fru Lykke og jentene åpner dørene på Roseby Kjøpesenter den 1.oktober. Snille venner, hjelpsom familie, en gammel sofa, litt kaffe, hyller og heng, ROSA, klær, gaver, deilige dufter, KOS, såper og lys, god te, LYKKE I LIVET, en liten spire..... Nå har vi hatt åpent i over 1 år. Mye har vi lært, og ting er i stadig forandring. Vi står foran en spennende vår. Vareutvalget skal utvikles. Ny norsk design og nye merker. Idêer skal gjennomføres :-)

onsdag 23. mars 2011

Vær er vær....

Tror jeg definitivt må være verdens dårligeste blogger....kommer ikke akkurat hyppige innlegg her nei :-)

Mye har skjedd i det siste. Heldigvis får jeg vel si!! I og med at jeg blogger så sjeldent, så hadde det vært kjedelig om ingenting hadde skjedd siden sist innlegg.
For å oppsummere kjapt så har vi fått inn masse nyheter både fra gamle og nye merker. Synest det er veldig kjekt med den gode responsen vi har fått på de nye merkene vi har tatt inn. Så nå er det vår for alle pengene hos oss....deilig å hvert fall få en vårfølelse innendørs. Må innrøme at jeg ikke akkurat er begeistret for uværet som har vært de siste dagene. Det positive er at snøen endelig er borte fra plena. Men så er det vel meldt snø igjen i løpet av uka, så da er den nok hvit igjen ganske snart.
Men men....vær er vær, og fotballen den er rund. Kan jo ikke deppe selv om været ikke er fint, og heller ikke når Molde taper fotballkamper. Snart er det vår for fullt, og snart gruser MFK alle de møter :-)

Disse flotte armbåndene passer supert til vårens mote og farger, og kommer fra Tokyo Jane.



Her har dere noen superdeilige tøfler fra Tif & Tiffy. Dette er et merke som vi har kjøpt mye vinteraccessories fra til høsten. Disse tøflene har vi fått inn nå, i offwhite og grå. Kjempedeilig å laffe rundt i, noe jeg kan gå god for :-)
Vi har også fått inn masse søtt og fint fra Sagen Vintage Design. Blir glad bare av å se på disse tingene!!





Soulmate er også et nytt merke som dere nå kan finne hos oss. Her ser dere Kristina som viser noe av det lekre som har kommet. Heldig jeg som har sånne fotogene medarbeidere :-)


17.mai og konfirmasjonene nærmer seg (ja faktisk...). Her ser dere noen av de lekre kjolene (skjørt og jumpsuit) vi har fått inn den siste tiden.






Endelig har vi også fått inn mer vårnytt fra Spicy Vanilla. Dette norske merket har så mye fint, og vi er veldig glade for å ha det i butikken. Søte engler er et gjennomgangstema her.



Da har jeg hvert fall fått vist dere litt av det vi har fått inn. Nå skal jeg dra med meg min kjære på et nytt ommøbleringsprosjekt. Denne gangen er det kjellerstue, kjellergang og gang oppe som skal til pers. Alltid nye idêer som skal testes ut. Og så er det jo så kjekt med litt forandring :-)

Har forresten brukt både dagen i går, og i dag, på å prøve å komme meg inn på Altinn for å sjekke selvangivelsen. Stakkars lillesnuppen som nesten har blitt helt oversett, i min iver etter å få sjekke årets mest nervepirrende dokument. Med stor forhåpning kom jeg meg endelig inn.....ikke akkurat kjempefornøyd med resultatet, men vi gikk hvert fall i pluss!

Ha en fin kveld, og husk "etter regnet synger fuglene....".

Klem fra LykkeLine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar